Az elméleti alapok ismertetése után kifejezetten gyakorlati megközelítésű betekintést ad a németnyelvű piacok és a külpiacra lépés rejtelmeibe és tájékoztatást nyújt a német nyelvű üzletikultúrával, továbbá a német és osztrák partnerek elvárásaival kapcsolatban.A workshop során ismertetésre kerülnek a németországi és ausztriai expanzió legfontosabb – ésegyben kihagyhatatlan - lépései, a költséghatékony, de mégis eredményes üzletszerzési megoldások,és azok a hibák, amelyeket a piacralépés tervezésénél, a piacfelmérésnél és a versenytárselemzésnél, termékünk és szolgáltatásunk pozicionálásánál, az árazásnál, illetve a német és osztrák partnerekkel folytatott üzleti tárgyalások során a hazai cégek vezetői a leggyakrabban el szoktak követni.

Jelentkezem a workshopra

Hogyan lépjünk piacra Németországban és Ausztriában?B2B szakmai partnerkapcsolatok építése német nyelvterületen

A workshop gyakorlati útmutatót nyújt az üzleti kapcsolatépítéshez és -ápoláshoz német nyelvterületen, a „hideg”-
megkeresésekhez, ezek sikerességének és hatékonyságának növeléséhez, a németországi és
ausztriai tárgyalások előkészítéséhez és lebonyolításához.
A rendezvényt követően lehetőség nyílik az előadóval kötetlen beszélgetésre és eszmecserésre.

Kinek ajánljuk?

Azoknak a KKV-vezetőknek és projektmenedzsereknek, értékesítési szakembereknek, akik német
nyelvterületen szeretnének terjeszkedni.

A tréning tematikája

  • Hogyan döntsük el, hogy cégünk készen áll-e az exportpiacokra?
  • Hogyan készítsük fel cégünket a kihívásokra?
  • Mit várnak el a német és osztrák cégek a partnereiktől?
  • Hogyan lehet a veszélyeket feltérképezni és felkészülni rájuk?
  • Hogyan mérjük fel a versenytársakat gyorsan és hatékonyan?
  • Milyen következtetéseket kell/lehet levonni a versenytárselemzésből?
  • Hogyan pozicionáljuk magunkat?
  • Hogyan lehet német nyelvű marketinganyagokat elkészíteni?
  • Hogyan építsünk ki szakmai (B2B) kapcsolatokat?
  • Hogyan tárgyaljunk német partnerekkel?
  • Hogyan bonyolítsunk „hideg”-megkereséseket?
  • Hogyan szerezzük meg az első vevőinket?
  • Hogyan ápoljuk üzleti kapcsolatainkat?

 

A workshopról:

Szakmai előadó:
– Dr. Csordás Ferenc Károly, a budapesti székhelyű Ungarnconsulting Kft és a nürnbergi bejegyzésű Savaria BVH GmbH tulajdonosa és ügyvezetője
– végzettségei:
o kereskedelmi szakos közgazdász (Szolnok)
o makroközgazdász (Nürnberg, Németország)
o jogász (Budapest)
– Több, mint két évtizedes német nyelvterületen szerzett szakmai tapasztalat,
–  Széleskörű KKV és multinacionális cégeknél német nyelvterületen, illetve német üzleti kultúrában szerzett szakértői tapasztalat üzletfejlesztés, stratégia és marketing & sales területen,
– Üzleti információszerzés- és elemzés szakértője
Magyar-Bajor B. Társaság elnöke
– A Vas Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara stratégiai tanácsadója osztrák üzletfejlesztés területen
– A BGE meghívott előadója (Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék)
– Több nemzetközi konferencia és üzletfejlesztési témájú rendezvény előadója
Bossconnect-Fivosz mentorprogram mentora

– Az Üzletfejlesztés német nyelvterületen című szakmai blog alapítója és szerkesztője

 

A rendezvény időpontja: 2024. március 21. (csütörtök) 15:00-19:00

Helyszín: 1077 Budapest, Wesselényi utca 4. – Hotel Memories Budapest

Igény esetén 3 fő felett az Ön cégénél is megtartjuk a szemináriumot egyedi időpontban és egyedi árszabás alapján.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Létszám: Mivel a rendezvény kifejezetten gyakorlati jellegű és gyakorlati kérdésekre szeretnénk válaszolni, ezért a létszámot 12 főben maximalizáljuk.

Részvételi díj: 39.000 Ft + Áfa, amely magába foglalja a 4 órás intenzív képzést, a hallgatók rendelkezésére bocsátott oktatási segédanyagokat, valamint a bekészített frissítőket.

Jelentkezési határidő: 2024. március 14. (csütörtök) 12:00 óra
Túljelentkezés esetén a részvételt a jelentkezés sorrendjében tudjuk biztosítani!